Ziggo storing televisie

Wanneer u gebruik maakt van digitale televisie of een alles-in-1 pakket waar digitale televisie onderdeel van is van Ziggo dan kan het voorkomen dat u te maken krijgt met een voor u onbekende Ziggo storing. Deze Ziggo storing kan betekenen dat u last heeft van blokkerig of haperend beeld of een zichtbaar verminderde beeldkwaliteit. Dit kan meestal eenvoudig worden verholpen door de signaalsterkte te verbeteren door uw kabels te controleren en indien nodig te vervangen voor kwalitatief betere. Een signaalversterker plaatsen kan ook uitkomst bieden. Verder kunt u een van de volgende storingscodes te zien krijgt. Om u zo snel mogelijk van het probleem af te helpen linken de onderstaande foutmeldingen door naar pagina’s met mogelijke oplossingen voor de betreffende storingscodes.

ZIGGO STORING
kORTE OMSCHRIJVING VAN DE ZIGGO STORING
bE1Er bevindt zich een onjuiste smartcard in de digitale ontvanger
D101-6Foutmelding, probeer het later nog een keer
D101-9Foutmelding, probeer het later nog een keer
D102Uw digitale ontvanger herkent uw smartcard niet
E010Algemene foutmelding, lees meer over deze algemene foutmelding
E04Voer smartcard in a.u.b
E05Er bevindt zich een onbekende smartcard in de digitale ontvanger
E06Smartcard is mogelijk defect
E07Digitale ontvanger controleert de geplaatste smartcard
E10Algemene foutmelding, lees meer over deze algemene foutmelding
E14Algemene foutmelding, lees meer over deze algemene foutmelding
E15Algemene foutmelding, lees meer over deze algemene foutmelding
E16Dit programma maakt geen deel uit van uw abonnement
E17Dit programma is gecodeerd
E18Dit programma is tijdelijk niet beschikbaar
E19Preview periode verlopen
E20Dit programma is tijdelijk niet beschikbaar
E21Dit programma is tijdelijk niet beschikbaar
E30Even geduld a.u.b.
E31Even geduld a.u.b.
E32Algemene foutmelding, lees meer over deze algemene foutmelding
E33Er bevindt zich een onjuiste smartcard in de digitale ontvanger
E34Er bevindt zich een onjuiste smartcard in de digitale ontvanger
E37Algemene foutmelding, lees meer over deze algemene foutmelding
E38Het programma is momenteel niet beschikbaar
E42Er is mogelijk een kinderslot actief
E44Er is momenteel geen EPG informatie beschikbaar
E48Er is mogelijk geen signaal
E50Het programma is momenteel niet beschikbaar
E52Bezig met zoeken naar signaal
E58Het programma is momenteel niet beschikbaar
E100-4Foutmelding, probeer het later nog een keer
E101U heeft mogelijk een programma opgenomen dat niet opgenomen had mogen worden
E102U heeft mogelijk een programma opgenomen dat niet opgenomen had mogen worden
E104-xFoutmelding, probeer het later nog een keer
E106Uw digitale ontvanger herkent uw smartcard niet
I55-4De smartcard moet mogelijk opnieuw geactiveerd worden

Indien u er met behulp van de beoogde stappen op de betreffende pagina niet uitkomt of er doen zich andere problemen voor dan kunt u natuurlijk ook gewoon contact op nemen met de Ziggo klantenservice.